Історії, пов’язані з вбивствами, ножовими пораненнями, невдалими абортами, загалом — історії, пов’язані з криміналом, притягують багатьох саме через свою притчевість, в таких історіях чоловіки мужні й покірні, а діти вплітають в свої зачіски трояндові стебла господньої присутності, в таких історіях смерть завжди забігає наперед, ніби хоче подивитись чим все закінчиться, багатьом саме і подобається, що смерть в цих випадках починається ще за життя, і можна роздивитись її підліткове обличчя. В таких історіях рано чи пізно з’являються музиканти з похоронної контори, вони зістрибують із розбитого автобуса на в’язку цвинтарну землю і дістають з-під плащів волинки, тромбони і мисливські ріжки, викочують на повітря полкові барабани і катеринки і видувають над покійниками великий цвинтарний джаз, криваву і нестримну музику відчаю і непокори, тягучі ґанґстерські мелодії, мелодії старих шляґерів, популярних серед матросів і проституток, і тоді всі, хто прийшов провести небіжчика в останню дорогу, полегшено зітхають, тому що це такі правила. такий ритуал, чи що, одним словом насправді бояться не покійників — бояться ними стати. Ще в таких історіях обов’язково присутні жінки, ось про них і потрібно говорити окремо — про сорокарічних жінок, в яких ще й досі можна помітити пристрасть і нерішучість сімнадцятирічних дівчаток, вони плакують кожне безумне життя, розтрачене на такі дрібниці як любов і відданість, вони пам’ятають як саме починалась велика депресія в нашій країні, вони й дотепер пошепки повторюють ті слова, якими з ними прощались: все гаразд, дівчинко, не треба ніяких ліків, я хочу любити більше, аніж ти хочеш народжувати, життя не зупинилось, як ми думали, бачиш — і далі приходять ранкові кур’єри з вокзалу і коханці прощаються на сходах, я залишусь з тобою, буду і далі спостерігати як богомоли вповзають тобі на долоню і починають рухатись твоїм сонним тілом, і пошліть терпіння їм, небеса, в їхній безкінечній мандрівці.